Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой да знае какъв е лагера на компресора на климатика?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой да знае какъв е лагера на компресора на климатика?

    Стърже ми лагера на компресора сутрин и искам да го сменя. Обаче трябва да го имам наличен преди това и не мога да намеря какъв е. Ако някой знае със сигурност или се занимава с лагери ще съм му благодарен.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    НЕ. Сори. Не е рпоблема в него. В лагера на хидравличната помпа е. Та за него питам.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      я кажи какъв е шума,че и при мен май има нещо!?
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #4
        Сутрин или като не е работила колата повечко часове като запаля се чува едно стържене и свирене на желязо. И за една цигара време спира. Докато е загрял мотора не го прави. Днес откачих пистовия ремък и на ръка раздвижих шайбите на компресора, генератора и хидравликата. на хидравликата шайбата се въртеше трудно. И В едно положение става по трудно сякаш и като превъртиш и започва по-лесно и така. И като гледам бая разглобяване ще падне там.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Сутрин или като не е работила колата повечко часове като запаля се чува едно стържене и свирене на желязо. И за една цигара време спира. Докато е загрял мотора не го прави. Днес откачих пистовия ремък и на ръка раздвижих шайбите на компресора, генератора и хидравликата. на хидравликата шайбата се въртеше трудно. И В едно положение става по трудно сякаш и като превъртиш и започва по-лесно и така. И като гледам бая разглобяване ще падне там.

          Ама да не си отвориш работа за тоя що духа.тя за това е помпа,има клапани тем подобни нагнетява и за това затяга леко.Ако има шумове при вартенето може да има проблем,а ако не за мене помпата ти е в ред.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #6
            Ами само тя дава такива признаци. Има лек шум, но аз като проверявах тя беше утихнала вече понеже беше работила малко преди това. На климатика и генератора като ги завъртя на ръка шайбите остават да се въртят по инерция още дълго време. А тази на помпата трудно се върти. Нещо свири там, но не мога да разбера кое. Сутрин иначе съм пробвал като махна пистовия ремък не свири. После го слагам и почва адското свирене и стържене.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Аз за това ти писах че е помпа,тя и не трябва да върти леко.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #8
                Провери си и ролките на пистовия ремък
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #9
                  Всички ролки са сменени преди 3000 км. Вчера както писах по-горе всичко се върти леко. И тая сутрин се приготвих с едно канче вода и като запалих полях пистовия ремък и всико млъкна...

                  Май ремъка е някакво менте на Дайко. Ангренажния го взех от АXM Auto, и няма грижи с него, но пистовия го купих от друго място и още като го взех ми изглеждаше един опечен такъв. Довечера ще върна стария ремък да видя с него какво ще се случи.

                  Баси... в такъв филм се вкарах с това стържене, че сега ако се окаже от ремъка на тая дето ми го продаде в магазина ще и го завра не знам къде
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Този номер с водата върши работа,поне се разбира да ли е ремък.Аз преди алфата имах гоуф 3 ама бързо се отказах от него,та там да видиш за кво свирене на ремаци става въпрос,и то все нови копувах,през 3-4 месеца и няма оправия,ма то като ги слушам на всички 3-ки така им свирят ремаците.
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • #11
                      Мда. Върнах стария ремък и всичко заспа. Този новия се оказа, че е със 1 см по дълъг от стария и сигурно не може да се опъне добре и за това е свирел.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Мда. Върнах стария ремък и всичко заспа. Този новия се оказа, че е със 1 см по дълъг от стария и сигурно не може да се опъне добре и за това е свирел.
                        Е един приятел онзи ден си взе 155-та от ремонт(пречука биелен лагер,стария стопанин е бил голям душманин)и сутринта я пали и шлап.......тряс и той шок и ужас.Пистовият ремък на парчета.Оказасе че в сервиза са му сложили ремък с повече писти и е прескочил.И сега пак в сервиза за рекламация.


                        П.С.Радвамсе че алфата ти се оправи.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment

                        Working...
                        X