Стърже ми лагера на компресора сутрин и искам да го сменя. Обаче трябва да го имам наличен преди това и не мога да намеря какъв е. Ако някой знае със сигурност или се занимава с лагери ще съм му благодарен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Някой да знае какъв е лагера на компресора на климатика?
Collapse
X
-
Някой да знае какъв е лагера на компресора на климатика?
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachineТагове: Няма
-
НЕ. Сори. Не е рпоблема в него. В лагера на хидравличната помпа е. Та за него питам.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Сутрин или като не е работила колата повечко часове като запаля се чува едно стържене и свирене на желязо. И за една цигара време спира. Докато е загрял мотора не го прави. Днес откачих пистовия ремък и на ръка раздвижих шайбите на компресора, генератора и хидравликата. на хидравликата шайбата се въртеше трудно. И В едно положение става по трудно сякаш и като превъртиш и започва по-лесно и така. И като гледам бая разглобяване ще падне там.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеСутрин или като не е работила колата повечко часове като запаля се чува едно стържене и свирене на желязо. И за една цигара време спира. Докато е загрял мотора не го прави. Днес откачих пистовия ремък и на ръка раздвижих шайбите на компресора, генератора и хидравликата. на хидравликата шайбата се въртеше трудно. И В едно положение става по трудно сякаш и като превъртиш и започва по-лесно и така. И като гледам бая разглобяване ще падне там.
Ама да не си отвориш работа за тоя що духа.тя за това е помпа,има клапани тем подобни нагнетява и за това затяга леко.Ако има шумове при вартенето може да има проблем,а ако не за мене помпата ти е в ред.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Ами само тя дава такива признаци. Има лек шум, но аз като проверявах тя беше утихнала вече понеже беше работила малко преди това. На климатика и генератора като ги завъртя на ръка шайбите остават да се въртят по инерция още дълго време. А тази на помпата трудно се върти. Нещо свири там, но не мога да разбера кое. Сутрин иначе съм пробвал като махна пистовия ремък не свири. После го слагам и почва адското свирене и стържене.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Всички ролки са сменени преди 3000 км. Вчера както писах по-горе всичко се върти леко. И тая сутрин се приготвих с едно канче вода и като запалих полях пистовия ремък и всико млъкна...
Май ремъка е някакво менте на Дайко. Ангренажния го взех от АXM Auto, и няма грижи с него, но пистовия го купих от друго място и още като го взех ми изглеждаше един опечен такъв. Довечера ще върна стария ремък да видя с него какво ще се случи.
Баси... в такъв филм се вкарах с това стържене, че сега ако се окаже от ремъка на тая дето ми го продаде в магазина ще и го завра не знам къдеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Този номер с водата върши работа,поне се разбира да ли е ремък.Аз преди алфата имах гоуф 3 ама бързо се отказах от него,та там да видиш за кво свирене на ремаци става въпрос,и то все нови копувах,през 3-4 месеца и няма оправия,ма то като ги слушам на всички 3-ки така им свирят ремаците.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Мда. Върнах стария ремък и всичко заспа. Този новия се оказа, че е със 1 см по дълъг от стария и сигурно не може да се опъне добре и за това е свирел.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМда. Върнах стария ремък и всичко заспа. Този новия се оказа, че е със 1 см по дълъг от стария и сигурно не може да се опъне добре и за това е свирел.
П.С.Радвамсе че алфата ти се оправи.Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
Comment